Cadangan Pembelian

Beg Tangan Mango Kulit Coklat

anda mahukan beg jenama mango warna coklat? anda mahukan corak beg yang lebih unik? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Beg Tangan Mango Kulit Coklat

Beg Tangan Mango Kulit Coklat







Colour: Black, Khaki
Material : PU Leather
Size: L33 X H26 X W17

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Hari 8: Hargai masa sekarang Beg Tangan Mango Kulit Coklat Mengamanahkan diri untuk menikmati setup saat dan waktu pada hari ini. Lupakan kepada apa yang anda telah (atau belum) lakukan pada masa lampau dan apa yang anda perlu lakukan esok. Anda tidak akan mendapat kembali masa anda maka gunalah masa anda dengan sebaiknya. Hargai is sebaik mungkin kerana Tanya adalah hadiah dari Tuhan!
Hari 9: Katakan `Tidak' kepada mesyuarat yang tidak penting atau urusan perniagaan ketika waktu makan tengah hari Kadangkala kita agak cenderung untuk menyenangkan hati orang 1 daripada diri kita sendiri. Walaupun kita mungkin dikelilingi oleh yang menimbun, kita mungkin bersetuju dengan perkara yang mencuri masa kita. Beg Tangan Mango Kulit Coklat Ahli keluarga yang tidak mempunyai sebarang atau kerja mungkin mencari anda untuk berjumpa (saya akan m was-was dengan motif mereka) atau kawan sekerja yang mengaj anda keluar makan tengahari bersama. Katakan `Tidak' kepada ke duanya dengan penuh kesopanan dan anda akan mendapat masa untuk melakukan kerja anda.
Hari 10: Ubah rutin anda - ambil jalan berbeza untuk pulang ke rumah Mengapa tidak mengambil jalan yang lebih jauh sedikit pada hari ini? Ubah perspektif anda dengan mengubah pemandangan anda. Membuat sesuatu yang berbeza daripada rutin seharian akan memintas keadaan monotasi dan kebosanan kehidupan tersebut.
Hari 11: Bacalah buku yang Beg Tangan Mango Kulit Coklat bagus Cari buku yang bagus dari penulis yang bagus (ehem!) dan cuba untuk habiskan dengan sekali bacaan. Membaca boleh membuka minda -minda yang terbuka lebih memahami dan menghargai.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.