Cadangan Pembelian

Kamera Instax Mini Malaysia Murah

anda sedang mencari kamera yang popular terjual di pasaran pada masa kini? anda mencari kamera mini yang terbaru pilihan ramai? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Kamera Instax Mini Malaysia Murah

Kamera Instax Mini Malaysia Murah







Picture size62 x 46mm
Shooting range / Focusing range0.6m - ∞
ShutterShutter speed: 1/60 sec.
Exposure controlManual switching system (LED indicator in exposure meter)
FlashConstant firing flash (automatic light adjustment)
Recycle time: 0.2 sec. to 6 sec. (when using new batteries), Effective flash range: 0.6m - 2.7 m
Power SupplyTwo LR6/AA-size 1.5V alkaline batteries
Capacity: 10 film packs (based on our company research)
OthersExposure counter (number of unexposed films), film pack confirmation window
Dimensions & Weight116mm x 118.3mm x 68.2mm / 307g (without batteries, strap and film pack)

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


Februari
Kebijaksanaan menabung
"Sahabatku, saya keliru," Kamera Instax Mini Malaysia Murah Lam memberitahu saya ketika kami duduk minum secawan cappucino berharga RM10 segelas di sebuah kafe. Di luar, hujan renyai-renyai. "Saya tahu saya perlu menyimpan wang. Pada masa yang sama, saya kerap diberitahu bahawa saya perlu membelanjakan wang untuk menghidupkan ekonomi. Jadi, apakah yang perlu saya lakukan — menyimpan atau berbelanja?" Saya hanya tersenyum. "Betulkah anda mahukan jawapannya?" `Sudah tentu." Lakukan kedua-duanya," saya memberitahunya. "Anda perlu lakukan kedua-duanya." "Sekarang, saya lagi keliru." aiklah," saya berkata. "Mari lihat dari sudut ini. Bagaimanakah hendak menolong negara dengan membelanjakan semua wang a? Paling tidak, anda hanya akan menambah kepada masalah sedia ada. Jika anda membelanjakan kesemua wang anda hanya untuk menolong Kamera Instax Mini Malaysia Murah menghidupkan ekonomi, tidak lama nanti anda akan menimbulkan masalah kepada diri sendiri. Apabila sudah kesempitan wang nanti, anda terpaksa bergantung kepada orang lain cuma untuk mendapatkan sesuap makanan." Lam menaikkan bahunya, "Tetapi, mesej yang sampai kepada saya ialah membelanjakan wang adalah bagus. Semua pihak, iaitu kerajaan, tokoh korporat, media massa dan lain-lain menggalakkan semua orang supaya membelanjakan wang mereka". "Sudah tentu. Sembilan puluh peratus orang yang berkata begitu
17
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.