Cadangan Pembelian

Pam Angin Udara Tangan Manual

anda sedang mencari pam tangan yang berkualiti dan mudah digunakan? anda mahukan pam tangan yang original? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Pam Angin Udara Tangan Manual

Pam Angin Udara Tangan Manual










-salah satu pam angin mini yang digunakan secara manual untuk mengisi angin belon, tilam udara, sofa angin, dan semua barangan yang berkaitan dengan udara
-amat mudah digunakan dan disediakan buku panduan yang mudah difahami
-anda tidak akan lenguh apabila menggunakan pam tangan ini kerana angin yang keluar setiap kali dipam adalah banyak dan cepat
-saiznya yang kecil mudah dibawa dan menjimatkan ruang
-original dan anda dijamin berpuas hati dengan produk ini
-mempunyai 3 jenis kepala hadapan yang sesuai untuk semua barang yang memerlukan angin yang perlu diisi

  • Product Dimensions: 10.5cm*10.5cm*20.5cm
  • Product Weight: 0.3kg
    Packaging Dimensions: 30cm*10cm*10cm
  • Packaging Weight: 1kg

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

138 ■ Lahirnya Seorang Jutawan
Sebaik sahaja anda Pam Angin Udara Tangan Manual melihatnya berkembang, anda akan merasa seronok dan ingin melakukannya lagi. Bila saya melihat strategi membayar diri sendiri mendatangkan kebaikan, saya mula menambahkan jumlahnya. Ini menjadikan pengembangannya tampak lebih hebat dan seterusnya menaikkan lagi semangat saya. Hari ini, saya menyimpan sekurang-kurangnya 30 peratus daripada pendapatan saya setiap bulan. Bila terdapat wang tambahan masuk dalam bentuk honus, tunggakan, dividen, selalunya saya akan menyitnpannya 100 peratus. Namun, dari semasa ke semasa, saya belanja juga untuk membeli barang-barang keperluan atau sesuatu yang akan membua kehidupan kami lebih selesa. Tetapi pada umumnya, saya menyimpan dan melabur sebahagian besar wang saya. Saya melakukan kesemua ini tanpa banyak pengor Walaupun pada peringkat permulaan, saya terpaksa membuat se pengubahsuaian kepada cara hidup saya, lama-kelamaan ia adal mudah. Saya masih hidup sebagaimana Pam Angin Udara Tangan Manual saya kehendaki. Keluarga saya hidup senang, menikmati sebahagian besar daripada keselesaan hidup yang boleh diperoleh dengan wang, pergi bercuti dua kali setahun dan yang paling utama, kami semuanya gembira. Secara kebetulan, wang yang saya simpan akan kekal di situ. Say adalah seperti perangkap beruang. Sebaik sahaja wang itu masuk ke dalam perangkap, ia tidak dapat keluar. Saya mahu ia kekal di situ, bekerja keras siang dan malam untuk menambahkan kekayaan saya. Ia sudah menjadi pekerja saya, malah lebih baik dari itu. Ia bekerja keras 24 jam sehari dan tujuh hari seminggu. Ia tidak memerlukan waktu rehat, tidak sakit dan tidak mengambil cuti. Wang itu, adalah sebenarnya hamba dan saya adalah tuannya. Tuan-tuan, memang ada kebenaran bila ada orang berkata bahawa wang tidak boleh menjadi tuan yang baik tetapi hamba yang amat baik. Tetapi bagi membolehkannya menjadi hamha, anda perlu membuktikan bahawa anda layak menjadi tuan. Cara paling haik untuk melakukan ini ialah dengan memhayar diri Pam Angin Udara Tangan Manual anda sendiri terlehih dulu. Ini adalah seperti memberitahu wang itu, "Lihat sini, aku adalah tuan dan engkau hambaku. Kau akan herkhidmat kepadaku dan
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.