Cadangan Pembelian

Power Bank Solar Saiz Paling Besar

anda mahukan power bank yang mudah dan tanpa perlu caj? anda mahukan power bank yang menggunakan tenaga solar dan menjimatkan elektrik? power bank solar saiz besar dan tidak sama seperti yang lain, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Power Bank Solar Saiz Paling Besar

Power Bank Solar Saiz Paling Besar







Main Features:
5600mAh solar charger external battery power bank
Build-in 5600mAh lithium polymer battery
Super waterproof and dustproof.
Strong shockproof and drop resistance.
Wit dual USB and micro USB ports.
Emergency LED torch, the LED flashlight works perfectly in darkness, especially for emergency.
4 LED status of charge indicators indicate the charging and discharging process
Environmentally friendly silica gel and ABS+PC materials, and rubber paint surface process
Compact, portable & stylish design.


Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Ke hadapan Encik Abubaka Ubaha ■ 27 untuk diwasiatkan kepada Organization of African Unity (OAU) untuk Power Bank Solar Saiz Paling Besar  menghapuskan penyakit malaria. Oleh sebab dana-dana saya yang lain telah diselewengkan, saya berdoa dan berpuasa dengan pertolongan daripada beberapa rahib di gereja kami di sini untuk mendapatkan ilham. Kini, saya telah mendapat arahan untuk pergi ke suatu tempat yang tidak diketahui dan menjadikan seseorang sebagai tonggak kepada misi ini. Bagi mendapatkan orang yang boleh dipercayai, saya telah mengadakan acara sembahyang sekali lagi dalam mana saya telah diminta untuk pergi ke talian internet dan memilih lima alamat penerima, mendoakan mereka dan memindahkan dana tersebut kepada orang yang akan saya pilih kelak. Saya telah melakukannya dan di sini meminta perkara-perkara ini dipenuhi untuk memudahkan perhubungan antara kita sebelum kematian
saya, iaitu:
■ berjanji anda tidak akan Power Bank Solar Saiz Paling Besar  menjual amanah ini; ■ membelanjakan hanya 10 peratus daripada dana tersebut untuk kegunaan peribadi anda; dan ■ berdoa sepanjang malam ke atasnya. elepas itu, saya akan memperkenalkan anda kepada pihak bank dan am saya supaya dana tersebut dapat diamanahkan kepada anda tujuan kebaikan. Semoga Tuhan memberkati anda semasa anda entuh kehidupan ramai yang lain. Amin.
Ke hadapan Encik Abubaka Power Bank Solar Saiz Paling Besar  Ubaha Terima kasih di atas kiriman e-mel anda. Tanya sangat menventuh hati. Semangat anda untuk menghadapi dugaan dan kematian berserta sifat murah hati anda dalam berkongsi kekayaan anda yang mana kesemuanya berjumlah AS$400 juta telah menggerakkan hati saya untuk bertindak. Saya telah memutuskan untuk menerima tawaran anda, mewarisi kesemua wang tersebut dan menyambung perjuangan anda untuk memerangi penyakit AIDS.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.