Cadangan Pembelian

Vakum Bersih Kereta Tanpa Wayar Murah

anda mencari alat pembersih kereta yang amat mudah digunakan? anda mahukan vakum kereta yang lansung tidak menggunakan wayar ? vakum kereta popular tanpa menggunakan wayar dan mempercepatkan proses pembersihan, tidak mudah rosak sesuai untuk kenderaan, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Vakum Bersih Kereta Tanpa Wayar Murah

Vakum Bersih Kereta Tanpa Wayar Murah











Size (L x W x H)20 x 10 x 8
Weight1.5
ColorSilver

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

78 ■ Pelita Jutawan
11. BMW 523 — "Sekarang saya tentu lebih dihormati. Ini dapat `mengajar' mereka. Lagipun, kereta ini ialah siri-5, bukannya siri-3. Siri-3 itu adalah untuk budak-budak sahaja."
12. BMW siri-7/Mercedes S-class — "Ekonomi meleset. Ekonomi menguncup. Tidak ada perbezaan kepada saya. Syarikat yang membayar kereta ini."
13. Mercedes 200/230 — "Sekarang mereka semua akan tahu yang saya ialah seorang usahawan berjaya. Saya harap hos lama Vakum Bersih Kereta Tanpa Wayar Murah saya dapat melihat saya sekarang."
14. MPV — "Saya seorang 'family man'. Walaupun, saya hanya akan memandu kenderaan ini ke tempat kerja 90 peratus dari masany seorang diri."
15. Mana-mana trak/pacuan empat rodal `sport utility vehicle' "Saya bersedia memanjat mana-mana gunung. Tetapi sebelum itu, saya hanya akan memandu kenderaan ini ke Kuala Lump dan balik ke Petaling Jaya sahaja. Saya tidak mahu ia menja kotor."
Ehhh, tunggu, tunggu... ada sesuatu yang tidak kena dengan alat penerima ini. Mungkin terdapat kerosakan teknikal di mana-mana. Ia kelihatan yang mesej-mesej sebelum ini telah bercampur-aduk. Dengan kata lain, semuanya tidak betul. Jadi, sila abaikan kesemua mesej sebelum ini. Tetapi, sila ambil pesanan seterusnya dengan Vakum Bersih Kereta Tanpa Wayar Murah serius. Tidak kira apa juga jenis kereta yang anda pandu atau miliki, anda tidak patut sama sekali mengubahsuaikannya. Jangan sesekali menambah pelekat perlumbaan, alat turbo, tayar nipis dan minta selisih malaikat 44. ekzos serombong gajah. "Kenapa tidak?" anda bertanya. "Ini adalah kerana ia cara yang pasti untuk memberitahu kesemua orang bahawa anda TIDAK kaya, itulah sebabnya.-

author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.