Cadangan Pembelian

Vakum Bersih Robot Automatik Lantai Rumah

anda amat malas untuk membersihkan lantai rumah yang berhabuk setiap hari? anda mahukan alat yang dapat bersihkan lantai rumah anda dengan automatik? mesin robot pembersih lantai rumah, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Vakum Bersih Robot Automatik Lantai Rumah

Vakum Bersih Robot Automatik Lantai Rumah









Dimensions25cm (W) x 25cm (L) x 7.5cm (H)
Weight2.5 KG
ColorBlack
Operation timeUp to 50 minutes
Charging timeApprox 3~ 4 hours
BatteryNiMH 14.4V / 800mA
Dustbin 0.2L

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Berkongsi Ganjaran Anda 159
Senyum... anda Vakum Bersih Robot Automatik Lantai Rumah berada di pejabat zakatt Ini adalah fenomena yang betul dan Rose menyedarinya setiap kali kami mengunjungi pejabat zakat. Dia melihat tiada satu pun wajah murung di antara pelanggan. Tapi mengapa? Berbicara herpandukan pengalaman, saya berasa satu pencapaian yang membanggakan untuk dapat membayar zakat setiap tahun. Makin besar jumlah, mak in besar rasa hati saya. Saya rasa seperti diberi penghormatan kerana dapat menyumbang kepada masyarakat. Perasaan itu mendorong saya berjuang untuk membayar jumlah yang, lebih besar tahun berikutnya. Ini adalah saat di mana keajaiban terjadi. Kegembiraan memberi menambah keceriaan anda dan memotivasikan anda untuk pergi lebih jauh. lni selanjutnya membuat anda untuk bekerja lebih keras, Vakum Bersih Robot Automatik Lantai Rumah lebih cerdas atau lebih inovatif. Benar, tahun demi tahun, Tuhan telah memberi tindak balas yang positif dengan memberi-kan saya rezeki yang melimpah ruah setiap tahun dan setiap tahun lebih besar dari tahun sebelumnya!
13agi yang bukan beragama Islam, anda boleh mengalami perasaan yang sama ketika anda membayar cukai pendapatan anda. Anda mungkin berkata, "Kamu bergurau, bukan?" Tidak. Fikirkan mengenai hal itu. Bayaran cukai pendapatan anda adalah wang yang digunakan untuk perbelanjaan kerajaan. Bagaimana cekap Vakum Bersih Robot Automatik Lantai Rumah kerajaan menggunakan cukai adalah cerita yang berbeza. Tapi secara umumnya, pejabat cukai akan menyalurkan dana untuk membina sekolah baru, rumah sakit, membantu orang miskin dan mengembangkan negara untuk menjadi lebih maju. Bolehkah anda berfikir sesuatu yang lebih mulia untuk menghabiskan wang anda? Oleh sebab itu, senyumlah apabila anda membayar cukai pendapatan anda seterusnya. Sifat murah hati anda akan mendapat ganjaran yang sangat besar pada tahun berikutnya!
111111111111•11r■-_
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.