Cadangan Pembelian

Jaket Couple Kekasih Borong Murah Malaysia

Jaket Couple Kekasih Borong Murah Malaysia

Jaket Couple Kekasih Borong Murah Malaysia

























Unisex
 
SizeBustWaistHipsShoulder widthMaterial
M88-9286-90-45Sweater Material
L92-9690-94-46
XL96-10094-98-47
2XL100-10498-102-48
3XL104-108102-106-49
4XL108-112106-110-50
SizeSleeve lengthWhole lengthLiningStretchability
M5758NoNo
L5859
XL6261
2XL6464
3XL6669
4XL6669
*All measurement units are in cm, 1 inch = 2.54cm


Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

20 Idea Buat Duit ■ 65
Setelah bekerja, bidang lelongan ini saya Jaket Couple Kekasih Borong Murah Malaysia lupakan sehingga timbul kisah-kisah penjual tempatan yang mula mencipta nama memperoleh pendapatan berpuluh-puluh ribu menerusi laman web lelongan. Salah seorang individu tempatan yang berjaya dalam bidang ini ialah Noorizam Shah, penulis ebook Kuasa Lelong (www.kuasalelong. corn). Beliau ialah seorang daripada anak anak tempatan yang berjaya menempa nama menerusi bidang lelongan menerusi laman web eBay. Saya sempat menemurumah Noorizam menerusi emel. Berikut adalah petikan temuramah yang diharap boleh membantu anda sedikit sebanyak:
S: Ceritakan serba sedikit tentang kerjaya, profesion dan penglibatan anda dalam bidang perniagaan (dalam dan luar talian) J: Saya meminati bidang perniagaan sejak di kolej lagi. Banyak kerja saya buat. Berkerja sebagai pembantu kedai makan, menjual ayam golek di pasar ramadhan, menjual kuih muih dan macam-macam Jaket Couple Kekasih Borong Murah Malaysia lagi. Saya mula mengenali internet sewaktu menuntut di kolej pada hun 1998. Seperti kebanyakan orang, saya lebih terdedah kepada amaian 'chatting' dan langsung tidak berminat atau mengambil tahu bagaimana orang lain membuat duit dengan internet. Sehinggalah tahun 2005, saya mengenali nama Irfan Khairi di buah laman akhbar elektronik. Saya mula mendapatkan buku lisan Irfan Khairi dan menanam hasrat untuk menjana pendapatan di internet. Pada waktu itu saya masih lagi bekerja sebagai seorang pegawai pembelian di KLIA
S: Sejak bila, dan bagaimana anda boleh bermula dengan perniagaan internet dan eBay? J: Saya mula menjalankan perniagaan Jaket Couple Kekasih Borong Murah Malaysia internet sekitar penghujung tahun 2005. Laman web pertama saya adalah pelamin.net. Pertengahan tahun 2006, saya mula membina blog NoorizamShah. corn dan kemudiannya didedahkan kepada laman eBay selepas membaca blog Saifulsharn.com.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.