Cadangan Pembelian

Selipar Kasut Urut Kaki Sepasang

Selipar Kasut Urut Kaki Sepasang

Selipar Kasut Urut Kaki Sepasang










1.Massage magnetic moxibustion active material both general prevention shoes general four seasons, when the spring raised particles is made, it causes this product to have efficacies of deodorization and antiseptic.
2.Stronger healing function when it is used fifteen minutes per day. it can mitigate a usual problem for female edema. Please use the product after wake up, bath or in office when you want to relax.  
3.Gradually eliminate multiple chronic disease and the health, do this new product on the market for treating after
4.You can wear your health on the foot anytime when you walk, it may bring you a little pain, but it means the massage is working.

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


Berikutan cara susunan buku ini Selipar Kasut Urut Kaki Sepasang agar mudah dibaca, ia dibahagikan kepada bahagian-bahagian tertentu. Anda boleh bermula dengan mana-mana bahagian, melompat bab ataupun membaca mana-rnana bahagian yang anda sukai. Ia mudah difahami walaupun bab terakhir dibaca dahulu. Jika kesuntukan masa, terutama jika anda membacanya semasa sedang terjun udara atau pun anda hanya mahu tahu tentang maklumat tertentu berhubung dengan sesuatu perkara, maka anda boleh membaca bahagian berkenaan dan melangkau kebahagian yang lain. Tetapi saya syorkan anda membacanya daripada mula untuk benar-benar memahami pengurusan kewangan peribadi yang penting ini. Gunakan pen, pensil, pen penyerlah, krayon atau apa-apa sahaja alat tulis untuk menanda atau mengaris bahagian-bahagian yan: dianggap penting dan dapat membantu. Usah bimbang, saya tid akan berkecil hati jika buku ini diconteng-conteng. Sebaliknya, saya akan berasa bangga. Lagipun, Selipar Kasut Urut Kaki Sepasang buku ini milik anda. Jadi gunakanny sebaik mungkin. Buku ini terbahagi kepada lima bahagian. Bahagian Satu mengandungi hanya satu bab - Sasaran yang Tepat. Saya telah bermula dengan suatu ledakan. Oleh itu, bab ini sar dengan strategi yang mudah tetapi berkesan yang boleh anda gunak untuk memperbaiki keadaan kewangan secara langsung. Kemudian, kita bergerak dengan perlahan di Bahagian Kedua. Anggaplah ia sebagai imbas kembali seperti yang terdapat dalam filem. Bahagian ini mengandungi asas-asas pengurusan kewangan. Ia terdiri daripada empat bab dan memperkenalkan anda kepada dunia kewangan peribadi. Ia bermula dengan memberikan statistik yang memeranjatkan, dan seterusnya bertolak kepada beberapa Selipar Kasut Urut Kaki Sepasang pandangan tentang wang dan pengurusan kewangan. Bahagian Keempat merangkumi dunia pelaburan yang mencabar dan juga mei iput i inaklumat tentang unit amanah dan harta tanah. Bahagian terakhir, iaitu Bahagian Kelima, mengandungi Kata-kata Akhir dan Epilog.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.