Cadangan Pembelian

Seluar Palazzo Perempuan Corak Cantik

Seluar Palazzo Perempuan Corak Cantik

Seluar Palazzo Perempuan Corak Cantik









Size
Length
Hip
Waist
S
98-100cm
91-94cm
65-67cm
M
99-101cm
97-99cm
70-72cm
L
100-102cm
103-107cm
76-80cm
XL
101-103cm
110-116cm
84-88cm

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

TEKNIK URUS WANG INDIVIDU BERKESAN
menerima gaji, anda tetap perlu Seluar Palazzo Perempuan Corak Cantik menyalurkannya untuk menjelaskan bil-bil rutin seperti bil utiliti atau bayaran kredit lain. Tambahan pula, saya kira ada caj yang akan dikenakan untuk arahan kredit terus antara akaun. Melainkan anda terlalu sibuk, maka terpaksalah anda menggunakan kemudahan yang disediakan oleh pihak bank. Kadang-kadang tertanya juga, banyak sangat orang yang sibuk dalam dunia ini, tapi tak banyak pula orang yang berwang! Sama ada kita betul-betul sibuk atau kita hanya buat-buat sibuk. Sama-samalah kita fikirkan.
Itu tentang cara bagaimana pengasingan akaun boleh dibuat. Terdapatjuga majikan yang boleh mengkreditkan gaji secara terus ke beberapa akaun yang berbeza tanpa sebarang caj. Sebagai contoh ada majikan yang membenarkan kakitangan membuat poton terus terutama untuk akaun simpanan seperti Lembaga U Tabung Haji, Seluar Palazzo Perempuan Corak Cantik Koperasi, Amanah Saham dan sebagainya. Jika tidak pasti tentang potongan mana yang dibenarkan oleh majikan anda, bolehlah bertanya kepada bahagian sumber manusia di tern anda bekerja. Tapi jangan pula anda tertarik dengan potongan u pinjaman peribadi atau kredit pembelian barangan elektrik!
Berapa kerap pengasingan akaun perlu dibuat?
Anda boleh memilih mana-mana selang masa yang sesuai sama ada setiap dua minggu atau sekali sebulan. Anda boleh melakukannya juga setiap minggu, tapi saya berpandangan is kurang praktikal kalau pengasingan ini terlalu kerap dilakukan dalam sebulan. Ia bukan sahaja mengganggu pengurusan kewangan anda, malah anda akhirnya akan menjadi juruwang pula kalau pengasingan dilakukan terlalu kerap. Tidak perlulah sampai anda ingin mengasingkan setiap lima hari. Seperti yang ditulis berulang kali di Seluar Palazzo Perempuan Corak Cantik banyak bahagian dalam buku ini, buku ini sedang mengajak anda menjadi pengurus wang yang berhemah dan bukannya sedang mengajak anda menjadi hamba pada wang. Jadi renung-renungkanlah.
82
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.