Cadangan Pembelian

Topeng Muka Habuk Jerebu Paling Tebal

anda mahukan topeng khas untuk elak daripada udara yang sangat kotor? anda mahukan topeng penapis paling berkesan? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Topeng Muka Habuk Jerebu Paling Tebal

Topeng Muka Habuk Jerebu Paling Tebal




-salah satu topeng yang digunakan oleh mereka yang ingin betul-betul mahu elak daripada udara yang sangat kotor
-mempunyai dua penapis tebal di dalam topeng ini dan udara kotor pasti akan ditapis dengan baik
-boleh digunakan sewaktu jerebu, berjalan ataupun ketika menunggang motosikal
-anda harus cuba untuk tahu kehebatannya

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


4
186 ■ Jutawan dari Planet Jupiter
Saya bernasib baik kerana dapat Topeng Muka Habuk Jerebu Paling Tebal berkunjung ke serata tempat di dunia ini. Namun demikian, saya tidak pernah terlibat dengan mana-mana perkongsian masa. Saya pernah berjalan-jalan di Champs-Elysees, menyisir pantai Miami, melayari gondola di Venice, naik rakit di Nepal, memanjat gunung di Cairns, menari hula di Honolulu, berjalan di Tembok Besar China, menyaksikan kehebatan pyramid di Mesir, merasai kehangatan padang pasir Arab Saudi, melawat dua buah Ekspo Dunia (Brisbane dan Seville) dan bersantai di pantai Tioman. Saya bebas melancong ke mana-mana tempat. Kebebasan i akan hilang seandainya saya terikat dengan perjanjian perkongsi masa kerana saya membataskan diri kepada tempat peranginan ya dimiliki oleh syarikat. Walaupun memang benar saya boleh pergi k tempat lain, kemungkinan besar saya tidak akan berbuat begitu memandangkan saya telah membelanjakan wang untuk kemudahan perkongsian masa. Sebagai pengembara yang mahu menjelajah setiap pelosok du anda tentunya tidak mahu terikat dengan destinasi tertent Topeng Muka Habuk Jerebu Paling Tebal Sebaliknya, jika anda hanya pergi melancong sekali dalam 10 tahun, mengapa anda harus berkongsi kondo di Miami? Apa gunanya anda mempunyai lebih daripada 3,000 lokasi percutian di seluruh dunia? Sebagai pelaburan, perkongsian masa tidak akan membuat seseorang kaya. Malah, saya rasa is tidak ada untungnya langsung. Pihak yang beruntung ialah syarikat yang menjual kemudahan perkongsian masa. Baru-baru ini saya terbaca suatu kenyataan ikhlas tentang perkongsian masa yang julung-julung kali ditulis oleh seorang yang terlibat dalam industri ini. Dalam temu ramah dengan sebuah akhbar tempatan, pengurus tersebut mengakui perkongsian masa bukan suatu pelaburan kewangan. Anda membayar untuk percutian pada masa hadapan pada hari ini. Bayar dulu, cuti lima tahun depan! Dan dengan itu, saya akhiri hujah-hujah saya tentang perkongsian masa. Berhincang tentang "pelaburan" sebegini membuat Topeng Muka Habuk Jerebu Paling Tebal tekak saya terasa kering. Biar saya teguk teh ais limau terlehih dulu. Biar tekak saya basah dan pada masa yang sama, poket saya sentiasa berisi.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.