Cadangan Pembelian

Beg Silang Kulit PU Stylo Bergaya Malaysia

Beg Silang Kulit PU Stylo Bergaya Malaysia

Beg Silang Kulit PU Stylo Bergaya Malaysia














Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

10 Langkah untuk Menyimpan bagi Beg Silang Kulit PU Stylo Bergaya Malaysia Persaraan Anda ■ 73 inflasi ataupun kadar pulangan sesuatu pelaburan pada masa hadapan (siapakah yang tahu?). Sila tuliskan apa-apa yang anda tahu dan boleh diselidiki. Buatlah anggapan untuk yang lain. (Jangan terlalu risau tentang kejituan pada masa sekarang; perkara yang mustahak ialah mengeluarkan pelan tersebut dahulu. Anda boleh membuat pembetulan dan penyelarasan kemudian.)
3. Membayar diri anda dahulu Satu langkah daripada pelan anda mesti mengandungi langkah ketiga yang kritikal ini, iaitu membayar diri anda dahulu. Apa yang dimaksudkan ialah anda mengambil sebahagian daripada setiap ringgit yang memasuki dunia anda dan menyimpannya. Simpanlah sebahagian itu dan gunakan bakinya untuk perbelanjaan hidup anda dan membayar kepada orang lain. (Bagi penjelasan yang Beg Silang Kulit PU Stylo Bergaya Malaysia sepenuhnya, sila rujuk buku saya yang pertama, iaitu Jutawan dari Planet Jupiter!) Langkah ini adalah penting dan kritikal. Ia seumpama oksigen. Tanpanya, perkara-perkara lain akan tinggal sebagai teori sahaja. Jadi, bayarlah diri anda dahulu, bayar diri anda dahulu dan bayarlah anda dahulu.
Buatnya secara automatik Apabila anda telah mula membayar diri anda, is adalah mustahak yang anda membuatnya semudah yang boleh supaya anda boleh terus berbuat demikian. Sebagai contoh, jika proses menyimpan wang melibatkan anda pergi ke bank, mengisi borang-borang dan beratur setiap bulan, kemungkinan besar anda akan mengalah selepas beberapa bulan — ia adalah terlalu banyak kerja! Apa yang anda Beg Silang Kulit PU Stylo Bergaya Malaysia sepatut lakukan ialah membuatnya automatik dan mengurangkan sebanyak yang boleh. Anda boleh melakukannya dengan senang jika anda menggunakan kemudahan auto-debit ataupun standing instruction.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.