Cadangan Pembelian

Jam Tangan Kamera Tersembunyi Malaysia

Jam Tangan Kamera Tersembunyi Malaysia

Jam Tangan Kamera Tersembunyi Malaysia












Product Features:

  • High Photo Resolution : 1600 X 1200
  • High Video Resolution : 720 X 480 / 1280 X 960
  • USB : USB 2.0
  • Video Format : AVI
  • Picture Format : JPEG
  • Memory : Built-in16GB
  • Pixel : 1.5MP
  • Power Source : High capacity buit-in lithium batter & charger (Watch battery no need to charge, same method like normal watch. Only camera is rechargable)
  • Recording duration : Up to 3.5 hours non stop



Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami www.kedaionlinemy.com
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


sama-sama memiliki impian menjadi Jam Tangan Kamera Tersembunyi Malaysia jutawan dan pemilik syarikat. Namun bagi kebanyakan mereka, impian itu hanya sekadar impian. Bagi saya, ia adalah satu kemestian. Idea itu begitu menghantui diri saya hingga saya sering menghabiskan masa rehat di sekolah mencipta kad syarikat saya dengan menulis 'Adam Khoo - CEO.
Apabila saya mengajak mereka memulakan syarikat disko bersama saya (seperti yang dipaparkan di bab pertama), kebanyakan daripada mereka memberi alasan seperti sibuk', `ibu bapa melarang, cmungkin tidak berjaya; (sekiranya rugi, bagaimana?, ada rancangan lain pada hujung minggu' dan bermacarn-macam alasan lagi. Oleh sebab matlamat mereka bukan suatu kemestian, mereka membiarkan segala jenis halangan yang mereka jangka berlaku menghalang mereka. Namun, oleh kerana membuat duit adalah suatu Jam Tangan Kamera Tersembunyi Malaysia kemestian bagi saya, saya tahu saya pasti dapat melaksanakannya dan seperti yang dijangkakan, memang saya berjaya melakukannya. Di sini saya beri satu lagi contoh. Adakah kita pernah mem-buat senarai matlamat yang hendak kita capai ataupun tindak-an yang hendak kita lakukan, tetapi tidak melakukannya? Saya asti ini pernah terjadi pada diri kita kerana tabiat berlengah-engah memang suatu tabiat yang biasa terdapat pada diri kita. Adakah akhirnya kita berjaya melakukan separuh daripada matlamat yang kita senaraikan itu? Mengapa? Mengapa kita hanya berjaya melakukan separuh tetapi tidak yang lainnya? Saya berani katakan Jam Tangan Kamera Tersembunyi Malaysia perkara yang saudara laksanakan itu ada-lah sesuatu yang menjadi kemestian bagi saudara. Apabila tiba masanya, kita TERPAKSA melakukannya. Bagi perkara-perkara lain pula, kita terus berlengah-lengah sehinggalah perkara itu menjadi lemestian' suatu hari nanti. Kita tidak melakukan sesuatu perkara dalam hidup kita se-hinggalah ia menjadi suatu kemestian bagi diri kita. Namun, apabila perkara itu menjadi suatu kemestian, ianya sudah ter-lambat. Sebagai contoh, saya mempunyai seorang kawan yang
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.