Cadangan Pembelian

Periuk Elektrik Kecil Memasak

anda mahukan alat memasak makanan yang mudah dibawa ke mana sahaja? anda mahu gunakan ianya di hospital atau di pejabat? periuk saiz kecil mini, pelbagai warna pilihan, menggunakan tenaga elektrik untuk berfungsi, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Periuk Elektrik Kecil Memasak

Periuk Elektrik Kecil Memasak




















Dimentione : Outer package - 18cmx20cmx24cm
Weight : Approx. 1 kg
Cable Length : 90cm
Voltage : 220V
Color : Dark Brown, Pink, Green

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

pada guru-guni kanan SMKK kerana mungkin saya akan ditukar-kan ke Pejabat Pelajaran Negeri Kelantan pada awal Periuk Elektrik Kecil Memasak tahun hada-pan. Saya menerangkan kepadanya bahawa pembahagian tugas Pengetua telah saya lakukan sejak enam bulan yang lalu antara guru-guru kanan sekolah tersebut untuk memberikan pengalaman kepada mereka yang mahir dalam perkhidmatan.
Dua Jawatan dalam Seminggu Apabila saya mula menjalankan tugas sebagai Pegawai Bahasa, saya telah merancang bidang tugas dan cadangan perjawatan pegawai sokongan untuk dipohon kepada Kementerian Pelajaran Malaysia. Pada masa itu, Unit Bahasa belum ada pegawai kerani atau lain-lain dan yang ada hanya saya seorang untuk melakukan segala-galanya, baik kerja pegawai, mahupun perkeranian. Lan-taran itu, saya cuba merancang dan membuat penulisan tentang
kewajaran mengadakan Periuk Elektrik Kecil Memasak jawatan-jawatan sokongan yang akan
pohon itu.
Saya menggunakan kertas graf yang besar dan dilekatkan di
papan putih (white boa•d) yang sedia tergantung di bilik tersebut.
Saya merangka dengan mencatat perkara yang terlintas dalam ran pada masa itu. Saya membuat rajah atau carta dan nota untuk memudahkan penulisan dibuat dengan lengkap selepas siap drafnya nanti. Saya meminta pertolongan Ketua Kerani untuk menyema cadangan-cadangan itu dan memberikan nasihat tentang cara-ca melaksanakan penulisan. Hal ini kerana, sebab keperluan jawat jawatan yang dipohon adalah mengikut Periuk Elektrik Kecil Memasak format yang dikehen oleh pihak Kementerian Pelajaran dan JPA untuk mendapa
jawatan yang dicadangkan itu. Beberapa hari selepas pelantikan sebagai Pegawai saya menerima pula pelantikan sebagai Pegawai Teknolog didikan Negeri. Pengarah Pelajaran Kelantan, Mr. Saw Che meminta supaya saya merangkakan juga tugas dan peran seperti yang saya lakukan dalam bidang bahasa. Semen beliau akan melaporkan kepada Kementerian Pelajaran

author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.