Cadangan Pembelian

Periuk Dapur Elektrik Mini Masakan Sedap

anda mencari alat masakan elektrik yang mudah? anda mahu beli secara online dengan harga murah dan berkualiti? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Periuk Dapur Elektrik Mini Masakan Sedap

Periuk Dapur Elektrik Mini Masakan Sedap










  • Quick cooking around 15 minutes
  • Easy to operate
  • Excellent heat conductivity
  • Detachable cord design
  • Inner pot with excellent coating

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

106 ■ Pelita Jutawan
kegembiraan jangka pendek biasanya Periuk Dapur Elektrik Mini Masakan Sedap adalah yang paling mahal). Dalam kes saya, saya menolak untuk memakai sebarang pakaian yang direka oleh orang yang nama-namanya saya tidak boleh sebut dengan betul atau mengejanya dengan tepat. Saya tidak akan boyar sejumlah wang yang tidak masuk akal untuk membeli pakaian berjenama dan kemudiannya memberikan jenama tersebut pengiklanan percuma. Ringkasnya, saya hanya bell pakaian jika saya memerlukannya, mampu memilikinya dan ianya juga mesti selesa. Setakat ini, berbaloi juga apa yang saya praktikkan. Nampak gayanya, ramai yang setuju dengan pendapat saya. Saya mempunyai tiga orang kawan yang berpakaian lebih rin daripada saya. Kawan yang pertama bernilai RM 10 juta, kawan y kedua memiliki 26 rangkaian kedai dan kawan yang ketiga menjalankan perniagaan yang menghasilkan jualan RM50 juta setahun. Sampai hari ini, saya tidak pernah mendengar mereka Periuk Dapur Elektrik Mini Masakan Sedap berbual mengenai pakai barangan berjenama atau berpakaian menunjuk-nunjuk. Tidak pern sekalipun. Dengan kata lain, tiga orang kawan saya yang budiman ini kesemuanya berisi. Isi itu dijelmakan ke dalam akaun bank mereka. Realitinya ialah ini; sepertimana tiada orang akan mencintai saya atau kawan-kawan saya kerana cara kami berpakaian, tiada seorangpun mencintai anda kerana pakaian anda, aksesori, kereta atau rumah anda. Mereka akan mencintai anda kerana anda seorang yang berisi. Itulah gaya yang anda perlukan.
 
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.