Cadangan Pembelian

Periuk Masak Elektrik Mini Terbaru Murah

anda mahukan periuk elektrik rekaan terbaru dan fungsi yang menarik? anda mahukan periuk yang bersaiz mini dan sesuai untuk masak pelbagai makanan? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Periuk Masak Elektrik Mini Terbaru Murah

Periuk Masak Elektrik Mini Terbaru Murah









Features
Power supply: 220V~50Hz
Power: 200W
Capacity: 1.2L
Generation of size: 16cm x 16cm x 19.5cm



Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


Disember
Tiada jaminan
Saya berceramah untuk Periuk Masak Elektrik Mini Terbaru Murah sebuah syarikat di Melaka baru-baru ini. Semua peserta berasa seronok, kami ketawa bersama dan ya, belajar bagaim untuk menguruskan wang dengan lebih baik. Pada akhir sesi ceramah tersebut, ramai daripada peserta berp pusu untuk mendapatkan barangan jualan yang kami letakkan belakang bilik seminar. Keseluruhan daripada mereka sangat teruj untuk mendapatkan ilmu yang lebih untuk menjadikan mereka baik di dalam menguruskan hal kewangan mereka. Dari suatu sudut pandangan mata saya, saya terlihat seorang pemud di dalam khalayak ramai tersebut sedang melihat-lihat buku saya. Dia membelek-belek sebuah buku, meletakkannya kembali dan mengulangi proses tersebut berulang-ulang kali. Akhirnya, dia berpaling kepada saya dan bertanya, "Encik Azizi, bolehkah anda memberi jaminan yang saya akan menjadi jutawan jika saya membeli buku anda?" Saya senyum kepadanya. Saya mahu memberi Periuk Masak Elektrik Mini Terbaru Murah jawapan yang menyenangkan hatinya, tetapi saya tidak berupaya. Bukan kerana buku-buku tersebut tidak bagus (buku-buku itu hebat belaka), tetapi kerananya. Realitinya ialah hanya ada seorang yang dapat menjadikan dia kaya. Orang itu pastinya bukan saya. Ia juga bukanlah pengurusnya, bukan pengurus besar syarikat majikannya, bukan Menteri Kewangan dan tentu bukannya Perdana Menteri. Orang itu ialah dirinya sendiri. Tuan-tuan sekalian, satu-satunya orang di dalam dunia ini yang dapat menjadikan anda kaya ialah diri anda sendiri. Satu-satunya orang di dalam dunia ini yang dapat menjadikan anda bijak, cemerlang dan
92
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.