Cadangan Pembelian

Khemah Hutan Corak Askar Tentera Malaysia

Khemah Hutan Corak Askar Tentera Malaysia

Khemah Hutan Corak Askar Tentera Malaysia













Features:
Color: Camouflage (Army Green)
Capacity: 1~2 persons
material: PU1000mm polyester fabric
Frame material: fiberglass
Tent size: 200 x 150 x 105 cm
Package size: 8 x 57 * 12 cm
Total weight: 1117g / 2.46lb
Weight: 1.5 kg

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami www.kedaionlinemy.com
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Bagaimana Saya Boleh Menjadi Jutawan I 15
itu saya pasang di dalam Khemah Hutan Corak Askar Tentera Malaysia bilik saya, dan kawan-kawan saya juga kerap datang ke rumah. Namun begitu, dia tidak marah kerana keputusan sekolah saya hertambah baik dan perniagaan saya juga bertambah maju. Saya terus menetapkan matlamat yang tinggi demi pencapaian pelajaran saya dan berusaha bersungguh-sungguh bagi mencapai matlamat itu.
Perniagaan Kedua Saya, Adam Khoo & Associates Kejayaan dalam pelajaran juga membuka jalan bagi saya menjayakan sebuah lagi perniagaan. Ketika itu saya berada di kolej melanjutkan pelajaran tahap 'A level. Oleh kerana saya sering mendapat keputusan cemerlang di sekolah, saya mempunyai kelayakan memberi kelas tambahan kepada pelajar-pelajar dan mengenakan bayaran sebanyak RM400 setiap bulan. Saya mengajar pelajar-pelajar ini yang sebahagiannya hanya erapa tahun lebih muda daripada saya, teknik pembelajaran motivasi yang saya pelajari. Sebagai hasilnya, mereka menunjukkan peningkatan Khemah Hutan Corak Askar Tentera Malaysia yang ketara dalam pencapaian mereka. Ini membuatkan reputasi saya dan jumlah pelajar yang mengikuti kelas tambahan saya meningkat. Walau bagaimanapun, sesudah membaca buku-buku berkaitan dengan kekayaan dan mempelajari yang saya dapat meningkatkan keberkesanan usaha dengan idea-idea yang baik, saya merasakan yang saya tidak mampu mendapatkan wang yang banyak hanya dengan mengajar seorang pelajar pada satu masa. Jadi saya mula menawarkan perkhidmatan sebagai jurulatih motivasi sambilan yang khusus mengajar cara-cara memperoleh kejayaan di sekolah. Saya pergi ke sekolah-sekolah di Singapura untuk menjual program saya. Dalam masa beberapa bulan, saya mula mengendalikan kelas Khemah Hutan Corak Askar Tentera Malaysia seramai 100 pelajar pada setiap masa. Dengan bayaran sebanyak RM40 yang saya kenakan bagi setiap pelajar, saya berjaya mendapat RM4,000 dalam satu hari.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.