Cadangan Pembelian

Kanopi Saiz Besar Aktiviti Luar

anda mahu mengadakan aktiviti luar rumah di kawasan padang? anda perlukan alat khas untuk tempat berteduh daripada panas atau hujan? kanopi berkualiti tinggi, warna biru dan saiz amat besar, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Kanopi Saiz Besar Aktiviti Luar

Kanopi Saiz Besar Aktiviti Luar














Tent Sizes: 3m x 4.5m (10 feet x 15 feet)
Width: 3meter / 10 feet
Length: 4.5meter / 15 feet
Valance Height: 6 feet 6 inch– 7 feet 2 inch
Peak Height: 10 feet 9 inch– 11 feet 5 inch

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


300 ■ Maharaja Wang bapa Kanopi Saiz Besar Aktiviti Luar saya dengan ibu saya, semua sijil kelahiran anak-anaknya dan beberapa dokumen lain. Masalahnya, kebanyakan dokumen ini tidak disimpan. Perkahwinan bapa saya dengan isteri pertamanya adalah dalam tahun 1942. Berapa ramai orang di dalam dunia ini masih menyimpan sijil perkahwinan mereka dalam tahun berkenaan? Kakak saya yang paling tua lahir dalam tahun 1943 semasa Malaya di bawah pemerintahan Jepun. Seperti lain-lain orang kampung, dia tidak menyimpan sijil kelahirannya, itu pun sekiranya dia mempunyai sijil demikian! Malangnya, kehilangan dokumen bermakna kelewatan — satu kelewatan yang panjang kerana kita terpaksa mendapatkan dokumen yang baru. Saya percaya situasi yang sama berlaku kepada kebanyakan pusaka lain. Dokumen yang hilang menyebabkan kelewatan yang berpanjangan dan ini menyebabkan fail Kanopi Saiz Besar Aktiviti Luar tidak dapat diproses. Itulah sebabnya saya membuat salinan kesemua dokumen saya da menyimpannya di dalam satu fail yang bertanda `Perancangan Harta Pusaka' dalam tulisan yang besar! Dokumen-dokumen ini termasukla sijil kelahiran saya, sijil perkahwinan, hak milik tanah, sijil saham yang paling penting, arahan kepada waris-waris saya tentang apa y sepatutnya dilakukan terhadap jutaan wang saya (ehm, ehm) apabila saya sudah tiada. Dalam erti kata lain, semua dokumen yang berkaitan ada dalam satu tempat dan waris-waris saya tidak perlu bersusah payah mencarinya. Dokumen yang tiada dalam simpanan hanyalah sijil kematian saya! Sudah tentu untuk sebab yang baik kerana saya masih lagi hidup sihat dan berharap akan terus berkeadaan begini untuk jangka masa yang panj ang! Jadi, sekiranya anda ingin mengurangkan Kanopi Saiz Besar Aktiviti Luar masalah orang yang anda sayangi, anda patut melakukan hal yang sama. Buatkan salinan dokumen-dokumen yang berkaitan dan letakkan di dalam satu fail agar orang yang anda sayangi tidak perlu mencari dokumen-dokumen berkenaan. Dan oh ya, anda perlu memberitahu mereka lokasi anda menyimpan fail berkenaan supaya mereka tahu di mana untuk mendapatkannya! Anda akan berasa lega setelah melakukannya. Saya pasti anda akan berhadapan masalah mencari sesetengah dokumen tersebut. Anda mungkin tersalah letak atau mungkin telah membuangnya. Bayangkan:
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.