Cadangan Pembelian

Telefon Bimbit Handphone Klasik Model Lama

anda mahu mencuba telefon bimbit jenis model paling lama dan klasik? anda mahu mengenang nostalgia lama?  handphone kegunaan cara klasik dan rekaan paling lama, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Telefon Bimbit Handphone Klasik Model Lama

Telefon Bimbit Handphone Klasik Model Lama










Network : GSM 900/1800MHz
Design : Bar
CPU : Single Core
Cellular : GSM
SIM Card Quantity : Single SIM Card
Memory Card Slot : Yes
RAM : <128M
ROM : <2G
Big screen fonts, big icon and loud voice to 110db
MP3 Player : Yes
Louder speaker, long standby time
Built-in Flash light, can be used as torch
SOS button : One-touch emergency help
Fast dialing
FM radio bands : 87.5 to 108Mhz (worldwide)
Audio format : MP3, AMR, MID, WAV
Call time : About 4 hours
Standby time : About 200hours
LCD : 1.8 inch Single Color TFT, 128X60
Language : English/Chinese
Weight : 55g (Without battery)
Available in 2 colors : Black / Red

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

304 ■ Maharaja Wang Akhir sekali, sekiranya ada pembaca yang memikirkan apa yang saya tuliskan sehelum ini sebagai teori Telefon Bimbit Handphone Klasik Model Lama semata, saya dan adik-beradik yang lain tclah melakukan perkara sedemikian — bertolak-ansur. l)alam kes kami, saya boleh sahaja berhujah dengan mengatakan yang saya yang hanyak memberikan wang (ratusan ribu) kepada bapa semasa hidupnya; abang-abang saya hanya mengeluarkan sedikit sahaja wangnya. Saya tidak salahkan mereka; bagaimana mereka ingin memheri wang yang hanyak scdangkan mereka hanya mempunyai wang yang meneukupi untuk keluarga mereka? sebalik itu, abang saya yang tua boleh saja berhujah dengan mengatakan yang dia seorang sahaja menjaga bapa setelah bapa kernatian ihu. Dia seorang sahaja yang membelikan makanan dan rnernhawa hapa ke hospital untuk pemeriksaan kesihatannya. Hal ini dernikian kerana heliau sahaja yang masih menetap di Perlis. Anak-anak yang lain sernuanya menetap di I uar. Saya juga boleti bertanya mengapa kakak saya yang tua layak mendapat apa-apa bahagian? Telefon Bimbit Handphone Klasik Model Lama Apabila bapa saya berkahwin dengan ihu saya 50 tahun yang lalu, dia scolah-olah berpatah arang dengan hapa ',aya ihu saya hanya tua tiga tahun tahun daripada kakak saya. Akihatnya, saya boleh kira berapa kali saya bertemu dengannya di '-:,epanjang 1/.(;itidupan saya. Mengapa dia berhak mendapat apa-apa hallagian -,(dr;pas tindakannya itu? `';criarai hujah ini ak an herterusan clan berpanjangan. ak irn kami semua masih lagi dalam satu keluarga. kami bersetuju rncnggunakan kaedah Faraid. Kami ti(J;11/. m,:mr),;ritkaikan keadilan clan kesamarataan. Kami tidak memp,;c,oalkan siapa yang mendapat Iehih, siapa yang Telefon Bimbit Handphone Klasik Model Lama melakukan apa dan ,iapa yang I i(kik lwrbuat apa-apa. Ya, kami juga tidak mengungkit apa yang berlak it SO lahlin yang lalu. Kami hersetuju menggunakan ;iraid (Ian hahis cerita Y.,;',%ara daripada iIu, Maya dan adik-beradik lain menjadi lebih rapat! yaws %am:, Pu Saya percayn ramai lagi keluarga mempunyai !;;,%ifiat ;);,;11 pc.warr. hersetuju dengan sistem pengagihan ini, tidak Ira %am:, ai111 rat,/a l'al wasiat, perjanjian keluargaatau kawlah. );ii;)ii, ytti ;It:, 1;1 HI, semua bersepakat, bersetuju dengan
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.