Cadangan Pembelian

Kipas Laptop Paling Sejuk Malaysia

anda terasa laptop begitu panas dan kipas dalam laptop semakin perlahan? anda perlukan kipas laptop yang sejuk untuk menyejukkan bahagian dalam laptop anda? sejukkan sebelum laptop anda meletop terbakar pada bahagian dalam, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Kipas Laptop Paling Sejuk Malaysia

Kipas Laptop Paling Sejuk Malaysia











1: World's first patented NB Air Extracting Fan. It allows faster extraction of the hot air out of a running system, which stabilizes the operation of the NB and prolongs its lifetime.

  2: Universal Clip for fastening USB power interfaces, compatible for all major NB brands.

  3: Weighted of 60g. Compared with other bulky NB cooling pads, It is very suitable for storage and carry.

  4: Simple styling, elegant shiny paint finish, and Blue LED light decorations, all enhancing the technological feel of the product.

  5: Pentacle exterior designs offer a mysterious touch of the product.

  6: 180-Degree rotate able wind positions and two-speed cooling control allowing you to switch freely for fan speeds and angles.

  7: Material: ABS Plastic

  8: Rates Voltage: 5V DC(USB)

  9: Rated Speed: 3800+/-10%RPM

  10: Noise Level: < 24 dBA(Min.), < 26dBA(Max.)

  11: Bearing Type: Ever Lubricate Long Life Bearing

  12: Outline Dimension: 51.6x23.4x13mm

  13: N.W.: 60g

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


52 ■ Pelita Jutawan
6. Adakah Kipas Laptop Paling Sejuk Malaysia anda sebenarnya kaya? Ya. Terdapat dua cara untuk menjadi kaya. Pertama, mempunyai wang yang banyak, kedua mempunyai keinginan yang sedikit. Saya mempunyai keinginan yang sedikit, jadi saya kaya.
7. Buku-buku anda bagus. Tetapi, idea anda untuk menjadi jutawan tidak praktikal. Ia mengambil usaha yang banyak untuk melakukan apa yang anda cadangkan. Lagipun, sejuta ringgit sekarang tidak bermakna apa-apa. Apakah yang membuatkan anda fikir ia tidak praktikal? Saya telah melakukan kesemua perkara yang saya tulis, jadi saya tahu ia boleh dilakukan. la mungkin bukan senang dilakukan, tetapi ia tidak mustahil untuk dilakukan. Lebih penting lagi, ia telah berj dilakukan. Jutawan hari esok ialah orang yang melakukannya ini untuk membolehkannya menjadi kenyataan. Anda mungkin betul yang sejuta ringgit sekarang tidak berm sangat pada hari ini. Tetapi, seseorang yang mempunyai sej ringgit adalah lebih baik daripada seseorang yang tidak mempun apa-apa. Hakikatnya, dia sejuta kali lebih baik.
8. Saya memerlukan pertolongan penting untuk kedudukan kewangan saya. Saya mahu membeli sebuah perniagaan. Kipas Laptop Paling Sejuk Malaysia Perniagaan itu akan berjaya (demikian kata orang yang hendak menjualnya kepada saya). Saya tidak mempunyai cukup wang untuk membiayai pembelian tersebut. Bolehkah anda menolong saya? Saya tidak dapat membayar anda sekarang, tetapi saya akan membayar anda secepat mungkin apabila saya mendapat keuntungan besar nanti. Saya perlukan jawapan anda pada hari Jumaat ini. Hei, bukankah anda pernah bekerja dengan firma Arthur Andersen? Saya juga sangat sibuk pada hari Jumaat.
9. Saya telah berkahwin selama 14 tahun dan mempunyai dua orang anak. Tempoh tiga tahun pertama perkahwinan saya sangat indah,
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.