Cadangan Pembelian

Vakum Kereta Kenderaan Murah Malaysia

anda mencari vakum kereta terkini dan mudah digunakan di dalam kereta? anda mahukan kereta yang sentiasa bersih? vakum kereta berkualiti dan harga borong, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Vakum Kereta Kenderaan Murah Malaysia

Vakum Kereta Kenderaan Murah Malaysia








  • Power Consumption: 65Watts
  • Voltage rating: 12V
  • Power Cord: 2.5 Meter long
  • Color: Black


Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

62 ■ Pelita Jutawan
Dengan kata lain, kerja mereka Vakum Kereta Kenderaan Murah Malaysia berjalan tidak kira apa juga yang berlaku di dunia ini. Seperti selalu, mereka yang tents bekerja ini adalah golongan orang yang sentiasa mengaut wang. Masa elok, masa teruk, ekonomi meleset, ekonomi menguncup, perang — tiada bezanya. Mereka masih tetap mengaut wang. Tetapi, saya sangat faham mengapa ramai yang lebih suka mengeluh dan berputus asa. Ianya keija yang mudah. Memang mudah untuk menghentam, merungut dan mengkritik. Ia tidak memerlukan usaha, fikiran, keupayaan atau wang. Satu sebab mengapa ramai melakukannya. Juga sebab mengapa nama-nama mereka tidak akan tertulis disenarai `Mereka yang Terkaya di Malaysia'. Jika anda mahukan lebih, anda perlu menonjol daripada orang lain. Berhenti merungut, maju ke hadapan dan lakukan apa yang sepatutnya anda lakukan. Ya, anda akan melakukan kesilapan dan pasti akan jatuh dan tersungkur, dan tentu ada yang akan merungut dan mengkri tetapi cuma itu sahajakan. Colonel Sanders telah ditolak beratus kali sebelum seseoran bersetuju untuk memasarkan resipi Vakum Kereta Kenderaan Murah Malaysia ayam goreng KFCnya. Thomas Edison gagal lebih l 4 000 kali sebelum mendapat ciptaan lampu mentol yang sempurna. Saya mula menjana wang pada hari saya memutuskan untuk menerima tanggungjawab atas tindakan yang saya lakukan. Itu bermakna saya perlu menerima apa juga perkara buruk, semua perkara negatif dan semua keributan dalam kehidupan saya hasil daripada tindakan yang saya lakukan. Satu realiti yang keras perlu diterima ialah tiada siapa yang memaksa saya untuk mengeluarkan wang saya. Tiada siapa yang mengacukan pistol ke kepala saya dan memaksa saya membeli sesuatu. Tiada siapa yang memaksa saya untuk membeli saham dalam syarikat-syarikat yang tidak berguna atau membeli kereta-kereta mewah yang terlalu mahal dan tiada siapa yang memaksa saya menjalani kehidupan di luar kemampuan saya. Dengan kata lain, jika saya terlingkup, is disebabkan saya sendiri yang melakukannya. Jadi, saya memutuskan untuk belajar menerima hakikat apabila saya melakukan Vakum Kereta Kenderaan Murah Malaysia kesilapan. Saya memutuskan untuk tidak menyalahkan
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.