Cadangan Pembelian

Beg Kanvas Malaysia

anda mahukan beg khas yang menggunakan kain kanvas berkualiti? anda mahukan jenis beg silang ? kedai online malaysia cadangkan Beg Kanvas Malaysia

Beg Kanvas Malaysia





























4)Color:Black/Coffee/Khaki/Army green
5)Sizes:6cm(W)X15cm(L)X24cm(H)
6)Closure Type:Zipper
 
 

Sila lihat tentang produk di blog kedai online

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Kedai Online My.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook KedaiOnlineMy dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
Banyak lagi pilihan pembelian di kedaionlinemy.com
>> KedaiOnlineMy.com (Klik Disini)
>> Koleksi PANAS (Klik Disini)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Beg Kanvas Malaysia Mungkin ramai yang
beranggapan lebih mudah
jika memiliki perniagaan
sendiri. Untung rugi semuanya
tergantung kepada apa yang
telah diusahakan. Bagi Juraidah
Asmoni, 40, asam goram sebagai
usahawan membuatkan dirinya
lebih bersedia untuk menghadapi
apo jua kemungkinan, lebih-Iebih
lagi dalam perniagaan katering.
Terlalu banyak saingan
tetapi kerana minat
dan kesungguhan yang
ditunjukkan membuatkan
dirinya terus bertahan
hinggalah ke saat ini.
"Saya mula menceburkan diri dalam
dunia perniagaan betul-betul selepas
berkahwin. Waktu itu saya hanya buka butik
pakaian sebab ada kemahiran menjahit.
Saya memang minat kerja-kerja seni begini,
begitu juga memasak. Semuanya menjadi
kegemaran saya.
"Oalam masa yang sarna, saya pun ada
pengalaman dalam perniagaan pusat asuhan
Beg Kanvas Malaysia kanak-kanak. Semua ini mematangkan saya
sekali gus memberi lebih banyak idea untuk
melangkah dengan lebih yakin lagi dalam
perniagaan yang lain.
"Sebenarnya, waktu itu saya masih
tercari-cari apakah bentuk perniagaan
yang paling sesuai dijalankan. Saya tak
kisah mencuba kerana ia tidak merugikan
langsung. Setelah mencari dan bersabar
dengan apa yang berlaku, alhamdulillah,
akhirnya saya temui juga sesuatu yang
betul-betul dekat di hati," jelas ibu kepada
Eizzul Asyraf, 16, Eizzul Aiman, 13, Eizzul
Azrul, 12 dan Putri Humairah Batrisya, 6.
tidur
Bermula dengan
tempahan keeil
Ketika berada di pusat asuhan kanak­
Beg Kanvas Malaysia kanak, Juraidah berjinak-jinak dalam
perniagaan katering. Bermula dengan
tempahan yang kecil, dia bagaimana pun
cukup gembira kerana diberi kepercayaan
untuk memasak biarpun jumlahnya tidak
sebesar mana.
"Saya suka memasak dan beri orang
makan. Waktu itu tempahan yang diterima
sangat kecil, Selepas menikmati hidangan
yang saya sediakan, pelanggan kelihatan
betul-betul suka dengan apa yang mereka
makan.
"Bermula dari situlah saya terima
tempahan-tempahan lain. Pada mulanya
Beg Kanvas Malaysia tak terfikir untuk jadikan ia sebagai cabang
perniagaan tetapi setelah dicadangkan oleh
Harus bersikap cerewet bagi memastikan kualiti perkhidmatan yang diberikan terbaik.
 
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.