Cadangan Pembelian

Pam angin elektrik

Pam Angin Elektrik

Pam Angin Elektrik














  • Brand new and high quality.
  • Available for air bed, mattress, inflatable pool, boat, sofa, bathtub and toy.
  • Heavy air volume at low pressure.
  • Included three pieces of adaptors to fit all recreational infallible things.
  • Lightweight and portable for easy operation.
  • Quickly inflates and deflates all large volume inflatable things.
  • Input voltage: 220V-240V.
  • Input frequency: 50Hz/60Hz.
  • Pressure: 5000pa
  • Power: 150W
  • Color: black.
  • Size: 12cm x 10cm x 12cm.

Sila lihat tentang produk di blog kedai online

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Kedai Online My.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook KedaiOnlineMy dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
Banyak lagi pilihan pembelian di kedaionlinemy.com
>> KedaiOnlineMy.com (Klik Disini)
>> Koleksi PANAS (Klik Disini)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

 



Pam Angin Elektrik Melakukan sesuatu tanpa diiringi
jiwa tentunya tidak banyak
memberi impak. Segalanya
umpama dipaksa. Berlainan pula
jika sesuatu perkara itu dilakukan
dengan penuh minot. Tentunya
menjadi lancar don hati pula
senang melihatkan hasilnya yang
pasti memberi kepuasan tidak
terhingga.
Begitu,ah yang berlaku
kepada personaliti lelaki
pilihan minggu ini, Said
Saiful Fazli Said Aluwi.
Sejurus tamat persekolahan,
Saiful seperti rakan-rakan sebaya
menanam impian untuk menjejakkan
kaki ke universiti. Pilihan dibuat agar
dia berpeluang bergelar mahasiswa.
Sayangnya setelah dapat menyambung
pengajian. jurusan yang ditawarkan tidak
menarik minatnya. Bagaimanapun dia
tetap menunaikan tanggungjawabnya
sebagai seorang pel ajar dan berusaha
memperoleh keputusan yang baik dalam
setiap peperiksaan.
"Setelah tamat pengajian, saya
Pam Angin Elektrik memperoleh pekerjaan sebagai pegawai
veterinar. Saya bertanggungjawab ter­
hadap bahagian penternakan. la bukanlah
sesuatu yang diminati tetapi saya
memandangnya sebagai satu kerjaya
sahaja.
"Dalam masa yang sama, saya
memulakan langkah untuk rnelibatkan diri
dalam bidang perniagaan secara separuh
Hanya setahun ...
Said Saiful Fazli kini
usahawan muda
yang berjaya.
tido
kekok
pakaian~alam wanita
masa. Melihatkan potensi perniagaan
tersebut, saya membuat keputusan
untuk meletakkan jawatan setelah
enam bulan terbabit dalam perniagaan
itu. Tiada langsung rasa menyesal
tambahan pula saya bekerja sekadar
untuk Pam Angin Elektrik mencari pendapatan," katanya
yang berasal dari Kuantan, Pahang ini.
Menurut pemuda berusia 26
tahun, bergelar usahawan pakaian
dalam wan ita tentunya bukanlah
sesuatu yang boleh dibanggakan
pada awalnya. Namun kini dia boleh
tersenyum lebar dan berbangga
dengan pencapaian yang diperoleh­
nya.
"Terkejut apabila pada suatu
hari saya menerima panggilan daripada
guru yang mengajar ketika saya di
sekolah menengah. Dia mengajak saya
bertemunya. Beranggapan bahawa dia
sekadar mahu bertanya khabar, saya
menerima pelawaannya.
"Rupa-rupanya dia mahu mempelawa
saya menyertai perniagaannya menjual
pakaian dalam wan ita. Ketika itu saya
berfikir, sebagai lelaki takkan saya mahu
menjual Pam Angin Elektrik pakaian dalaman wan ita? Lalu
saya tidak memberi kata putus.
"Pertemuan kali kedua, Cikgu Azlini
Sulaiman menyatakan kesanggupannya
untuk membimbing saya. Melihatkan
kesungguhannya, saya memberi peluang
kepada diri saya sendiri,"ujar mengenai
pembabitan awalnya terhadap perniagaan
pakaian dalam wan ita, Beautiful.
Hanya guna loman sosial
Setelah menyertai perniagaan ini ujar
Saiful rupanya terdapat begitu ramai lelaki
yang telah menjalankan bisnes ini.
"Oleh itu saya berpendapat, jika
mereka boleh melakukan, kenapa tidak
saya? Malah ramai profesional yang
bergerak aktif dalam perniagaan ini. Tidak
dinafikan timbul rasa kekok pada mulanya.
Namun secara perlahan-Iahan saya belajar
daripada Pam Angin Elektrik mereka yang lebih awal terbabit
dalam perniagaan ini.
"Saya melihat kepada cara mentor
saya menjalankan perniagaan ini dan saya
aplikasi gaya mereka sahaja. Sekadar
mencuba saya memperoleh pendapatan
RM1,000 hingga RM2,000. Dalam tempoh
tiga bulan sahaja, saya berjaya menjana
kernbali modal lima angka yang dilaburkan
dan pendapatan saya kekal lima angka
saban bulan. Ini menambah nekad saya
untuk berhenti kerja," ujarnya sarnbil ber­
kongsi kaedahnya menjalankan per­
niagaan pakaian dalaman wan ita ini yang
menggunakan sepenuhnya kecanggihan
teknologi. Ini melewati dunia tanpa
sempadan.
"Saya menggunakan medium laman
sosial Facebook dan blog dalam mem­
perkenalkan prbduk. Internet memang
sangat memudahkan kerana perniagaan
bergerak tanpa mengira masa dan lokasi.
Tidak ada halangan dan batasan.
"Melaluinya saya mendapat pelanggan
dari Jerman dan United Kingdom. Tidak
itu sahaja, Facebook juga menjadi medan
saya membina Pam Angin Elektrik rangkaian pasukan dan
rangkaian saya meliputi beberapa negeri
seperti Johor, Melaka, Sabah dan Sarawak.
Ternyata Facebook sangat berkuasa dalam
perihal ini.
"Selain itu saya juga percaya pakaian
dalam jenama mempunyai kekuatan
sendiri bagi memudahkan saya rnernbuat
jualan. Ini kerana hingga pad a satu tahap,




author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.